lauantai 12. joulukuuta 2015

Huono vaiko erittäin huono bloggaaja?

Kun tässä nyt taas vauhtiin kirjoittamisen kanssa pääsin, niin laitanpa tälläisen mietteen pikaisesti "paperille", ennen kuin unohdan sen;

Onko nopeasti blogeja aikaansaava huono bloggaaja, todella huono vai lopeta nyt jo saatana-bloggaaja?

Tänään mietin tuota sen jälkeen vähän enemmänkin, kun olin maininnut nopeasta ulosannistani eräässä ryhmässä.
Kun monta kertaa ajattelen menevän kauan kun blogiani kyhään, ei jaksaisi aloittaa sen(kään) vuoksi, mutta jokin tähän sitten kuitenkin vetää sen verran, että pakko avata läppäri.
Ehkä se, koska kirjoittaminen on terepeuttista, niin kuin tänään samaisessa ryhmässä tuli todettua.
Ja mun täytyy kirjoittaa ajatukseni melkein heti ylös, etten unohda niitä.
Ei tulisi sitä tajunnan virtaa liikaa kirjoiteltua, mikä myös on tietenkin jees.
Muilla, ei itseälläni.
Ei tietenkään!
Se on häiritsevää.

Mutta siihen asian äärelle.
Olen siis huomannut kirjoittavani nopeammin, mitä olen sen ajatellutkaan tapahtuvan.
Ja siksipä tein johtopäätöksen että olen huono, ellen erittäin huono bloggaaja.
Ei ole alkua, keskiosaa eikä loppua.
Suunnitelmallisuutta, linkkejä ym.
Ehkä toistan samojakin asioita joskus.
Mikä ärsytys monelle, tiedän.
Itsellenikin se sitä on.
Kuinka kauan ihmisillä yleensä menee, kun blogejaan valmistelevat ja kirjoittelevat?
Tunteja, päiviä...? Kuukausia?? Ei kait sentään. Vai?
Olisi oikeasti mukava saada tähän vastauksia ihan mielenkiinnosta.
Ei, enkä kalastele mitään Oot sä hyvä bloggaaja-kommia, vaan ihan tietoa ja kokemuksia.
Tokihan voi sanoa mielipiteensä meikänkin teksteistä, jos siltä tuntuu.



Voihan Joulukökkö! Missähän herra luuraa? Vaikka ei tästä mitään palkintoa herukkaan, etsi silti Mr. Hankey. Ihan vaan omaksi iloksesi.


Joulu 2014. Tälä kertaa piti sitten ostaa valkoisia kynttilöitä kynttelikkööni, koska noi olivat kalliit ja toiset edullisemmat. MÄ EN ALA! Joulu pilalla!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti